Log ind Opret Bruger

For virksomheder

SOM VIRKSOMHED ER DER MANGE GRUNDE TIL AT ARBEJDE MED ESPORTEN 
F.eks. 

  • social samvær, teambuilding eller en speciel oplevelse for ansatte
  • at markedsføre et brand, produkt eller service overfor de unge
  • imagepleje generelt
  • marketing generelt eller specifikt
  • salg

 

Der er mange gode grunde til at overveje esporten, som er et meget stærkt værktøj til at føre tæt dialog med den ønskede målgruppe. 

SOCIAL MEDIA OG UNGE
Social Media er idag efterhånden en god del af de fleste virksomheders marketings strategi.
Men mange social media platforme har allerede, eller vil snart, indføre restriktioner på kampagner målrettet de unge.


Derfor er esporten er en kærkommen mulighed for at føre en 2-vejs kommunikation med de unge, på deres præmisser i deres foretrukne miljø. De unge flokkes ganske enkelt til esporten, enten som deltagere eller som læsere/tilskuer/seer. De kommer helt af sig selv, og de er der i længere tid. Men skal således stadig bruge lidt krudt, men det er alt andet blevet nemmere med dialogen.

MANGE MÅDER AT ARBEJDE MED OG BRUGE ESPORTEN PÅ 
Uanset hvad behovet, tankerne eller ønsket er, er esporten utrolig fleksible. 
Præcis hvilken model der passer netop til jer, kan man afgøre efter en god dialog sammen. 
For at sætte tankerne lidt gang, er her lidt inspiration: 
 

Jeres eget live gamerevent

  • for eget mandskab
  • for partnere
  • åbent hus

 

Jeres egen online mandskabs turnering

  • for ansatte
  • sluttes med et lille live event på jeres kontor 

 

Jeres egen online community turnering

  • drives på esport.dk eller på jeres egen hjemmeside
  • content til social media, herunder livestream
  • kontakt til de unge

 

Sponsorsamarbejde

  • med hold
  • med eksisterende online turneringer
  • med live events
  • skabe nyværdi til esportsbranchen, ved at sponsorer/investere i nye tiltag til fordel for branchen

 

Interesseret i en uforpligtende snak ? 
Så skriv til info@esport.dk eller give et kald på 28129333, og få en snak med Zahid Butt. 

Zahid Butt har været en del af esporten siden sidste i 90erne, og har hjulpet en lang række danske virksomheder med at starte med esport.  Det er virksomheder som Cocio, Telia, Dansk Metal, Deloitte, Elgiganten, Waoo, Danske Rederier og mange andre, som igennem årene har udnyttet muligheden på forskelligt vis.
 

Copyright 2024 © Esport.dk