Praktisk start

På nuværende tidspunkt er du kommet så langt, at du har fået beskrevet de forskellige forhold der skal til for at opstarten bliver så overskuelig som muligt.

Vi laver lige en checkliste for at se om du er med på vognen:

  • Du har beskrevet ejerskabet tydeligt
  • Du har beskrevet opgaver (og evt. sat navne på alle opgaver)
  • Du ved hvem du vil have med i administrationen eller opgaverne er beskrevet
  • Du ved hvilket spil I vil starte med, og om der skal udvides med andre spil senere
  • Du ved hvilke turneringer I vil starte ud med. Hvornår de starter og hvad de koster
  • Du har første udkast til et budget

Næste skridt er spillere og praktiken.

Det kan være at du skal finde en eller flere spillere. Det kan også være at du allerede har et helt hold klar.
Skal du finde spillere kan det gøres på rigtige mange måder, og det vil vi se på, på et senere tidspunkt.

Næste skridt er egentlig at samle alle folk der er involveret til fælles møde, hvad enten det er online eller fysisk.

Når folk er samlet, så giver du dem dit skriv. Alle de ting du har nedfældet, skal de have lov at se.
Give dem lidt tid til at læse det hele igennem, og bede dem om at kommenter indholdet
Når I har været de forskellige diskussioner igennem, så er din opgave er at få alle og enhver til at sige god for alle beslutningerne

Derefter er handler det om holdet og praktiske ting.

  • Aftale hvor ofte der skal trænes
  • Første træningsdag
  • Dato for første turneringsdeltagelse, samt hvilken turnering
  • Dato for første event

og derefter er det bare at køre på skridt for skridt, i forhold til alle de ting du har skrevet og som I har drøftet.