Danish Rocket League Series #2 - Tilmelding er åben!

Tilmelding til Danish Rocket League Series #2 er åben!

Så begynder vi så småt med den nye sæson i Danmarks første Rocket League-liga!

Vi glæder os helt vildt til at se DRLS starte op og køre dens anden sæson i det nye år. 

Vi kører med 8 hold per division, som først spiller ligaformat. Derefter går vi over i mesterskabsspil, hvor holdene har mulighed for at rykke op eller ned fra sin pågældende division. 


Denne liga er til jer, som gerne vil forbedre jeres niveau, da ligaen både tilbyder masser af konkurrence, mulighed for at personlig udvikling og øge din mentale styrke i pressede BO5-situationer.


DU KAN HERUNDER LÆSE MERE OM TILMELDING SAMT FINDE ANDEN INFO OG REGLER!

STRUKTUR
  • Ligaens format forløber med divisionsspil i 7 uger efterfulgt af 3 ugers mesterskab samt et Promotionspil.
  • Turneringen vil være tilgængelig på alle platforme (PC, PlayStation eller andet).
  • Vi har 8 hold i hver division.
  • En BO5 kamp om ugen til alle hold.
  • Vejledende kamptidspunkter er onsdag og torsdag kl. 20.00 (kan flyttes til anden dag/tidspunkt).
  • Efter divisionsspillet vil der være et 3 ugers mesterskabsspil. Her vil top 6-holdene fra division 1 deltage.
  • Promotionspil vil blive spillet som Double Elimination. Her vil de deltagende hold, altså top 1 og 2 fra nedre division, dyste mod 7. og 8. pladsen fra den øvre division, om hvorvidt de skal rykke op eller ned.
GENEREL KOMMUNIKATION

TICKET SYSTEM PÅ DISCORD
Discord vil der være mulighed for at få hjælp fra en turneringsadmin. Dette gøres ved, at man går ind i tekstkanalen #admin-support og trykker på brevsymbolet. Herefter skal man skrive en detaljeret beskrivelse af, hvad problemet drejer sig om, og så vil en af vores admins afhjælpe problemet så hurtigt som muligt.

BASICS
  • Det er gratis at deltage i turneringen.
  • Husk at gemme et screenshot af kampresultater.
  • Kampene afvikles som BO5 i ligarunderne og som BO7 i mesterskabs- og promotionspillene.
  • Et hold består af minimum 3 faste spillere og mulighed for 2 stand-ins samt en coach.
  • Vejledende kamptidspunkter er kl. 20.00 onsdag og torsdag (Der spilles en kamp om ugen).
  • Kampe kan flyttes til alle ugens dage. Dog skal reglerne opfyldes omkring dette.
  • Stand-ins kan altid meldes til senere i turneringen via vores Discord. Det skalt blot gøres indenfor 24 timer inden kampstart. 
  • Spillere kan kun fjernes fra ens roster i transfervinduet.
DATOER
  • Tilmelding: Åben i perioden 8. december. kl. 24.00 - 30 december. kl. 22.00
  • Offentliggørelse af grupperne og kampprogram: 8. januar 2020
  • Divisionsspil: forløber i perioden 15. januar – 12. marts. 2020
  • Pause: 15. februar – 23. februar 2020 (Vinterferie).
  • Transfervindue: 13. Marts - 15. Marts 2020
  • Offentliggørelse af playoffs kampprogram: Hurtigst muligt efter d. 12. Marts 2020.
  • Playoffs: 18. Marts – 4. april. 2020
  • Finale: Spilles til Copenhagen Games 2020. Dato fastlagt senere tidspunkt (8. - 9. April)
TILMELDING

Step 1 - Opret hold

Først skal du oprette et hold og invitere dine teammates. Se en guide her.

Step 2 - SteamID64

Dernæst skal alle spillere være logget ind med deres Steam-profiler på hjemmesiden.

Step 3 - Start tilmelding

Når alle på holdet har logget ind med deres Steam-profiler, er det tid til at tilmelde holdet til turneringen.

Dette gøres under "TURNERINGER" ude til højre, som det kan ses på nedenstående billede. Her vil I kunne se "Danish Rocket League Series #2"

Step 4 - Vigtige informationer

Herefter skal en række vigtig informationer læses, før man komme videre til tilmeldingen af sit hold:

  • Du skal tilmelde 3 spillere med samt op til 2 reservespillere og coach som en ikke-spillende kontaktperson.
  • Mindst 2 af de tilmeldte spillere skal være kontaktpersoner.
  • Alle tilmeldte spillere skal have verificeret deres Steam-ID på deres profil.
  • Steam-profiler skal være offentlige, indtil tilmeldingen er godkendt.
  • Steam-profiler skal have "spildetaljer" sat til offentlig, indtil tilmeldingen er godkendt.
  • Tilmeldingen er først endelig, når admins har godkendt jeres hold.
  • Tilmeldingsfristen er fredag d. 30. December kl. 22:00.

Step 5 - Sæt holdet

Når du er indforstået med ovenstående informationer og trykker dig videre, kommer du frem til følgende:

Her kan du se alle de spillere, som er tilknyttet dit hold til højre, og hvem af dem du har tilføjet til turneringen til venstre.

For at vælge en spiller klikker du på navnet i den højre boks og trykker "Tilføj som spiller", "Tilføj som reserve" eller "Tilføj som kontaktperson" alt efter, hvad den pågældende spiller skal være på holdet.

Herefter vil navnet komme over i den venstre kolonne og være en del af det line-up, som skal deltage i turneringen på vegne af holdet.

Der skal være 3 spillere og min. 2 kontaktpersoner på holdet, før man kan tilmelde det.

Step 6 - Afvent godkendelse

Når du har tilmeldt holdet vil du modtage en mail om, at vi har modtaget jeres tilmelding. Dernæst vil en turneringsadministrator hurtigst muligt kigge jeres tilmelding igennem og enten godkende den eller afvise den. 

Hvis I bliver afvist, vil I blive kontaktet på mail og få forklaret, hvad der mangler, før I kan blive godkendt.

Step 7 - Når tilmeldingen lukker

Når tilmeldingen lukker, vil I få tilsendt en mail med et link, hvor I skal skrive jeres hold op på turneringssystemet, Toornament.
Dette skal gøres hurtigst muligt, da det er her I skal melde resultater ind, følge med i stillingen m.v.

STREAM
  • Semifinalen og finalen bliver streamet og må dermed ikke streames fra andre end godkendte kilder hos admins.
  • Liga- og Promotionspil samt kvartfinaler til mesterskabsspil må gerne streames af andre.
  • Vi stiller krav til. at streameren og andre på streamen udviser god sportsånd og respekt for modstanderen.
REGLER

Regler bør læses før kampstart af turneringen. Når et hold tilmelder sig turneringen. acceptere de automatisk vores regelsæt.

DISCORD

Vores discord vil være det primære sted at finde oplysning omkring turneringen før, undervejs og efter. Det er også her du vil kunne få hjælp af en turneringsadmin. Link til Discorden er her.


Login
 Glemt password?
Registrer