EMMA CUP #2 - Tilmelding

Så er vi klar til at åbne for anden sæson af EMMA CUP, en Counter-Strike turnering kun for piger.

EMMA Cup

Esporten vokser alle steder, men et sted har esport svære kår, og det er når det kommer til piger. Ligesom i fodbold er der en overvægt af drenge både i dansk og international esport. 
Vi har over mange år investeret i pige Counter-Strike til Copenhagen Games, og det har gjort at vi idag sidder med verdens største pige turnering i Counter-Strike.

Vi synes der bør være flere piger i esport, og derfor tager vi nu hul på anden sæson af Danmarks første rene pigeturnering i Counter-Strike.
Vi håber med dette tiltag at inspirere flere piger til at tage kampen op med musen. Det vil fortsat være muligt for pigerne at spille i en hvilken somhelst anden af vore turneringer også.

Nedenfor kan I se alt information og tilmelde jer NU.


FORMAT

Første kamp i EMMA CUP er mandag d. 2. september 2019.

  • Der vil være plads til 4 hold i alt.
  • Gruppespil med 4 hold i én gruppe. Alle spiller mod alle én gang. Alle kampe er BO1.
  • Top 2 går videre til en finale som spilles som BO3.

ALLE DATOER

Tilmelding: 11. august til 23. august kl.22.00.
Kampprogram: 26. august
Turneringsstart: 2. september.
Sidste kamp i gruppespillet: 
Transfervindue: 13. til 15. september
Planlagt dato for finalen: Søndag d. 29. september.


BASALE INFORMATIONER

  • Tilmeldingen er åbent NU.
  • Tilmeldingsfrist er Fredag den 23. august kl 22:00.
  • Spilledag er Mandag hver uge kl. 20 med start fra den 2. september.
  • Spilledagen er vejledene og kan rykkes senest 48 timer før kampdagen i samarbejde med admins og modstanderholdet (se regelsættet).
  • Tilmelding er koster 100 DKK.
  • eSport.dk stiller server til rådighed 
  • Alle kampe i gruppespillet afvikles som Best-af-én (BO1).
  • Finalen afvikels som Best-af-tre (BO3).
  • Hold kan bestå af maks. 7 spillere 
  • Admins kan kontaktes gennem vores eSport.dk server her. For at få hjælp skal man oprette en ticket ved at skrive "-new" i #admin-support og derefter beskrive hvad man ønsker hjælp med.
  • Regler kan ses her.

TILMELDING

Tilmeldings deadline: Fredag d. 23. august kl. 22.00.

Step 1 - Opret hold
Først skal du oprette et hold og invitere dine teammates. Se en guide her.

Step 2 - SteamID64
Dernæst skal alle spillere være logget ind med deres steam profiler på hjemmesiden.

Step 3 - Start tilmelding
Når alle på holdet har logget ind med deres steam profiler er det tid til at tilmelde holdet turneringen.
Dette gøres under "TURNERINGER" ude til højre som det kan ses på nedenstående billede.

Step 4 - Vigtige informationer
Herefter skal en række vigtig informationer læses før man komme videre til tilmeldingen af sit hold:

  • Tilmeldingsprisen til turneringen er 100 DKK per hold
  • Du skal tilmelde 5 spillere, samt op til 2 reserve spillere
  • Du kan tilmelde et ubegrænset antal ikke-spillende kontaktpersoner
  • Mindst 2 af de tilmeldte spillere skal være kontaktpersoner
  • Alle tilmeldte spillere skal have verificeret deres SteamID på deres profil
  • Steam profiler skal være offentlige indtil tilmeldingen er godkendt
  • Steam profiler skal have "spildetaljer" sat til offentlig indtil tilmelding er godkendt
  • Tilmeldingen er først endelig når admins har godkendt jeres hold, og tilmeldingsprisen er betalt
  • Betaling skal først ske efter admins har godkendt jeres hold. I vil modtage betalingsinformation på mail herefter

Step 5 - Sæt holdet
Når du er indforstået med ovenstående informationer og trykker dig videre kommet du frem til følgende:

Her kan du se alle de spillere som er tilknyttet dit hold til højre og hvem af dem du har tilføjet til turneringen til venstre.

For at vælge en spiller klikker du på navnet i den højre boks og trykker "Tilføj som spiller", "Tilføj som reserve" eller "Tilføj som kontaktperson" alt efter hvad den pågældende spiller være på holdet.

Herefter vil navnet komme over i den venstre kolonne og været en del af det line-up som skal deltage i turneringen på vegne af holdet.

Der skal være 5 spillere og min. 2 kontaktpersoner på holdet før man kan tilmelde det.

Step 6 - Afvent godkendelse
Når du har tilmeldt holdet vil du modtage en mail om at vi har modtaget jeres tilmelding. Dernæst vil en turnerings administrator hurtigst muligt kigge jeres tilmelding igennem og enten godkende den eller afvise den. 

Hvis I bliver afvist vil I blive kontakt på mail og blive forklaret hvad der mangler for at I kan blive godkendt.

Step 7 - Betaling
Når I er godkendt vil I få en mail med et betalingslink.

Der vil åbne et nyt vindue hvor I skal indtaste jeres betalings information og derefter gennemfører betalingen.

Når vi har modtaget jeres betaling bliver jeres hold godkendt og I vil få en bekræftelse på mail.

Step 8 - Når tilmeldingen lukker
Når tilmeldingen lukker vil I få tilsendt en mail med et link til at skrive jeres hold op på turnerings systemet Toornament.
Dette skal gøres hurtigst muligt da det er her I skal melde resultater ind, følge med i stillingen m.v.


Præmier

1. Pladsen: Flot Pokal


Login
 Glemt password?
Registrer