EDU CUP SÆSON 6 TILMELDING

TILMELDING

HUSK at indkludere skolnes navn i holdnavnet. Enten som forkortelse eller fulde navn. Skriv fx Femmøller.RED.

Tilmeldingen for begge turneringer foregår på følgende måde:

Step 1 - Opret hold

Først skal du oprette et hold og invitere dine teammates. Se en guide her.

Step 2 - SteamID64 / summoner name

Dernæst skal alle spillere være logget ind med deres steam profiler på hjemmesiden.
For LOL skal de angive summoner name

Step 3 - Start tilmelding

Når alle på holdet har logget ind med deres steam profiler er det tid til at tilmelde holdet turneringen.

Dette gøres under "TURNERINGER" ude til højre som det kan ses på nedenstående billede.

Step 4 - Vigtige informationer

Herefter skal en række vigtig informationer læses før man komme videre til tilmeldingen af sit hold:

  • Tilmeldingsprisen til turneringen er 375 DKK.
  • HUSK at holdet SKAL inkludere skolens navn i holdnavnet.
  • Du skal tilmelde 5 spillere, samt op til 2 reserve spillere til hvert hold
  • Du kan tilmelde flere hold fra samme skole
  • Hver spiller kan kun spille med på ét hold
  • Du kan tilmelde et ubegrænset antal ikke-spillende kontaktpersoner.
  • Mindst 2 af de tilmeldte spillere skal være kontaktpersoner.
  • Alle tilmeldte spillere skal have verificeret deres SteamID på deres profil.
  • Steam profiler skal være offentlige indtil tilmeldingen er godkendt.
  • Steam profiler skal have "spildetaljer" sat til offentlig indtil tilmelding er godkendt.
  • Tilmeldingen er først endelig når admins har godkendt jeres hold, og tilmeldingsprisen er betalt.
  • Betaling skal først ske efter admins har godkendt jeres hold. I vil modtage betalingsinformation på mail herefter.

Step 5 - Sæt holdet

Når du er indforstået med ovenstående informationer og trykker dig videre kommet du frem til følgende:

Her kan du se alle de spillere som er tilknyttet dit hold til højre, og hvem af dem du har tilføjet til turneringen til venstre.

For at vælge en spiller klikker du på navnet i den højre boks og trykker "Tilføj som spiller", "Tilføj som reserve" eller "Tilføj som kontaktperson" alt efter hvad den pågældende spiller være på holdet.

Herefter vil navnet komme over i den venstre kolonne og været en del af det line-up som skal deltage i turneringen på vegne af holdet.

Der skal være 5 spillere og min. 2 kontaktpersoner på holdet før man kan tilmelde det.

Step 6 - Afvent godkendelse

Når du har tilmeldt holdet vil du modtage en mail om at vi har modtaget jeres tilmelding. Dernæst vil en turnerings administrator hurtigst muligt kigge jeres tilmelding igennem og enten godkende den eller afvise den. 

Hvis I bliver afvist vil I blive kontakt på mail og blive forklaret hvad der mangler for at I kan blive godkendt.

Step 7 - Betaling

Når I er godkendt vil I få en mail med et betalingslink.

Der vil åbne et nyt vindue hvor I skal indtaste jeres betalings information og derefter gennemfører betalingen.

Når vi har modtaget jeres betaling bliver jeres hold godkendt og I vil få en bekræftelse på mail.

Step 8 - Når tilmeldingen lukker

Når tilmeldingen lukker vil I få tilsendt en mail med et link til at skrive jeres hold op på turnerings systemet Toornament.
Dette skal gøres hurtigst muligt da det er her I skal melde resultater ind, følge med i stillingen m.v.


Præmier

Da vi er i dialog med en ny sponsor er vi endnu ikke helt klart til at offentliggøre præmierne til den nye sæson.

Men vi forventer at have nogle lækre præmier klar til vinderen af finalen i division 1 og præmier til vinderen af hver division.


 

Nyheder

- Vi levere nu servere til alle kampe
- Skolerne kan få lov at streame officielle EDU kampe (mere info om dette følger
- Skolerne kan byde ind med LIVESTOPS på skolerne under sæsonens forlæb
- Finaler planlægges som live event


BASALE INFORMATIONER

  • Tilmeldingen er åbent NU.
  • Tilmeldingsfrist er fredag den 1. marts kl 22:00.
  • Spilledag er onsdag hver uge kl.19.00 med start fra den 20. marts.
  • Spilledagen er vejledene og kan rykkes senest 48 timer før kampdagen i samarbejde med admins og modstanderholdet (se regelsættet).
  • Kun kampe som spilles onsdag kl.19.00 kan blive streamet. Flytter man sin kamp mister man derfor muligheden for at den bliver streamet.
  • Turneringen vil blive afholdt som non-BYOS, hvilket vil sige at vi levere servers.
  • Alle kampe i divisionen afvikles som Best-af-én (BO1).
  • Finalen afvikels som Best-af-tre (BO3).
  • 4.-8. april vil der være et transfervindue hvor det er muligt at udskifte spillere. Det kræves dog at minimum 50% fra det oprindelige hold stadig deltager. Udover transferperioden er det IKKE muligt at ændre i sit lineup.
  • Admins kan kontaktes gennem vores EDU Cup Discord server her. For at få hjælp skal man oprette en ticket ved at skrive "-new" i #admin-support og derefter beskrive hvad man ønsker hjælp med.

Login
 Glemt password?
Registrer