EDU Cup #6 - Tilmelding

Så er vi klar til at åbne for 6. sæson af EDU Cup, med både CS:GO og LoL.

NYHEDER
Til den nye sæson er vi klar med en række nye initiativer.

SKOLE-STREAM PROGRAM
Til den nye sæson har vi lidt mere fokus på streaming delen.
- Vi vil bruge mere krudt på at streame flere EDU kampe 
- Vi har til formålet oprettet en ny channel: https://www.twitch.tv/educup
- Alle deltagende skoler kan ansøge om at prøve kræfter med stream/cast på officielle EDU CUP kampe.

-> info om hvordan man ansøger til dette, vil blive annonceret senere

EDU CUP CS:GO LIVESTOP
Som deltagende skole i EDU CUP, kan du få et EDU CUP CS:GO LIVESTOP på din skole.
Det vil være en af de officielle EDU CUP kampe som jeres hold selv spiller i.

-> info om hvordan man ansøger til dette, vil blive annonceret senere

SERVERE FRA ESPORT.DK
Til CS:GO turneringen kommer vi fremover til at tilbyde servers til samtlige kampe.

HOLD/SPILLER OPRETTELSE
Vi kommer til fremafrettet at føre statistikker på EDU CUP, med de enkelte hold, spillere osv., ligesom vi også gerne vil gemme historik fra de enkelte turneringer.
Derfor er det nu et KRAV at man som skole SKAL oprette sig på esport.dk med sit hold og samtlige spillere. 
Ellers kan man ikke få lov at deltage i EDU CUPPEN.

PRIS FOR DELTAGELSE 
Der vil komme meget mere udvikling fremafrettet, og for både at sikre os at vi har de rette kompetencer med turneringsafvikling og udvikling generelt, er vi nødt til at begynde at se på noget økonomi. Derfor har vi efter lang tid, nu valgt at indføre en symbolsk betaling for deltagelse i EDU CUP.

Prisen bliver kr. 75 per person per sæson. Reserver koster ikke ekstra.

Det har været en svær beslutning som længe har været undervejs, men arbejdet med drive EDU CUP er simpelthen blevet for omfattende, og vi skal virkelig sikre os at de stærke folk vælger fortsat at bruge tid og kræfter på både udvikling og håndtering af hele ligaen. Derfor håber vi der er forståelse for indførelse af denne symbolske betaling.


*********************************************
EDU CUP CS:GO #6

Struktur

Til denne sæson har vi valgt at gå tilbage til et liga format.

Dette gør vi blandet andet for at skolerne i højere grad selv kan koordinere deres kampe og på forhånd kender alle deres modstandere.

Alt efter antallet af godkendte hold, kommer vi til at inddele skolerne i et passende antal divisioner, og her vil alle spille mod alle én gang i en BO1 kamp.


BASALE INFORMATIONER

  • Tilmeldingen er åbent NU.
  • Tilmeldingsfrist er fredag den 8. marts kl 22:00.
  • Spilledag er onsdag hver uge kl.19.00 med start fra den 20. marts.
  • Spilledagen er vejledene og kan rykkes senest 48 timer før kampdagen i samarbejde med admins og modstanderholdet (se regelsættet).
  • Kun kampe som spilles onsdag kl.19.00 kan blive streamet. Flytter man sin kamp mister man derfor muligheden for at den bliver streamet.
  • Tilmelding er koster 375kr. per hold.
  • Turneringen vil blive afholdt som non-BYOS, hvilket vil sige at vi levere servers.
  • Alle kampe i divisionen afvikles som Best-af-én (BO1).
  • Hold kan bestå af maks. 7 spillere (hvert uddannelsessted må dog gerne tilmelde flere hold).
  • Hver spiller kan kun spille med på ét hold.
  • 4.-8. april vil der være et transfervindue hvor det er muligt at udskifte spillere. Det kræves dog at minimum 50% fra det oprindelige hold stadig deltager. Udover transferperioden er det IKKE muligt at ændre i sit lineup.
  • Admins kan kontaktes gennem vores EDU Cup Discord server her. For at få hjælp skal man oprette en ticket ved at skrive "-new" i #admin-support og derefter beskrive hvad man ønsker hjælp med.

Alle CS:GO datoer

Tilmelding: 29. januar til 8. marts kl.22.00
Endelige divisioner og kampprogram: 11. marts
Liga start: 20. marts
Transfervindue: 4.-8. april
Planlagt dato for sidste kamp i alle divisioner: 8. maj
Alle kampe SKAL være spillet senest: 8. maj
EDU Masters - top 2 fra division 1: 25. maj


*********************************************

EDU CUP LoL #4

Struktur

Ligesom i CS:GO er vi gået over til et liga format.

Der vil være 8 hold i hver division og her vil alle spille mod alle én gang i en BO1 kamp.


BASALE INFORMATIONER

  • Tilmeldingen er åbent NU.
  • Tilmeldingsfrist er fredag den 8. marts kl 22:00.
  • Spilledag er onsdag hver uge kl.19.00 med start fra den 20. marts.
  • Spilledagen er vejledene og kan rykkes senest 48 timer før kampdagen i samarbejde med admins og modstanderholdet (se regelsættet).
  • Kun kampe som spilles onsdag kl.19.00 kan blive streamet. Flytter man sin kamp mister man derfor muligheden for at den bliver streamet.
  • Tilmelding er koster 375kr. per hold.
  • Alle kampe i divisionen afvikles som Best-af-én (BO1).
  • Hold kan bestå af maks. 7 spillere (hvert uddannelsessted må dog gerne tilmelde flere hold).
  • Hver spiller kan kun spille med på ét hold.
  • 4.-8. april vil der være et transfervindue hvor det er muligt at udskifte spillere. Det kræves dog at minimum 50% fra det oprindelige hold stadig deltager. Udover transferperioden er det IKKE muligt at ændre i sit lineup.
  • Admins kan kontaktes gennem vores EDU Cup Discord server her. For at få hjælp skal man oprette en ticket ved at skrive "-new" i #admin-support og derefter beskrive hvad man ønsker hjælp med.

Alle LOL datoer

Tilmelding: 29. januar til 8. marts kl.22.00
Endelige divisioner og kampprogram: 11. marts
Liga start: 20. marts
Transfervindue: 4.-8. april
Planlagt dato for sidste kamp i alle divisioner: 8. maj
Alle kampe SKAL være spillet senest: 8. maj

**********************************************************

TILMELDING

HUSK at indkludere skolnes navn i holdnavnet. Enten som forkortelse eller fulde navn. Skriv fx Femmøller.RED.

Tilmeldingen for begge turneringer foregår på følgende måde:

Step 1 - Opret hold

Først skal du oprette et hold og invitere dine teammates. Se en guide her.

Step 2 - SteamID64 / summoner name

Dernæst skal alle spillere være logget ind med deres steam profiler på hjemmesiden.
For LOL skal de angive summoner name

Step 3 - Start tilmelding

Når alle på holdet har logget ind med deres steam profiler er det tid til at tilmelde holdet turneringen.

Dette gøres under "TURNERINGER" ude til højre som det kan ses på nedenstående billede.

Step 4 - Vigtige informationer

Herefter skal en række vigtig informationer læses før man komme videre til tilmeldingen af sit hold:

  • Tilmeldingsprisen til turneringen er 375 DKK per hold.
  • HUSK at holdet SKAL inkludere skolens navn i holdnavnet.
  • Du skal tilmelde 5 spillere, samt op til 2 reserve spillere.
  • Du kan tilmelde et ubegrænset antal ikke-spillende kontaktpersoner.
  • Mindst 2 af de tilmeldte spillere skal være kontaktpersoner.
  • Alle tilmeldte spillere skal have verificeret deres SteamID på deres profil.
  • Steam profiler skal være offentlige indtil tilmeldingen er godkendt.
  • Steam profiler skal have "spildetaljer" sat til offentlig indtil tilmelding er godkendt.
  • Tilmeldingen er først endelig når admins har godkendt jeres hold, og tilmeldingsprisen er betalt.
  • Betaling skal først ske efter admins har godkendt jeres hold. I vil modtage betalingsinformation på mail herefter.

Step 5 - Sæt holdet

Når du er indforstået med ovenstående informationer og trykker dig videre kommet du frem til følgende:

Her kan du se alle de spillere som er tilknyttet dit hold til højre, og hvem af dem du har tilføjet til turneringen til venstre.

For at vælge en spiller klikker du på navnet i den højre boks og trykker "Tilføj som spiller", "Tilføj som reserve" eller "Tilføj som kontaktperson" alt efter hvad den pågældende spiller være på holdet.

Herefter vil navnet komme over i den venstre kolonne og været en del af det line-up som skal deltage i turneringen på vegne af holdet.

Der skal være 5 spillere og min. 2 kontaktpersoner på holdet før man kan tilmelde det.

Step 6 - Afvent godkendelse

Når du har tilmeldt holdet vil du modtage en mail om at vi har modtaget jeres tilmelding. Dernæst vil en turnerings administrator hurtigst muligt kigge jeres tilmelding igennem og enten godkende den eller afvise den. 

Hvis I bliver afvist vil I blive kontakt på mail og blive forklaret hvad der mangler for at I kan blive godkendt. Men check gerne jeres tilmelding her på siden dagligt. Og huskt at checke spam for mails.

Step 7 - Betaling

Når I er godkendt vil I få en mail med et betalingslink.

Der vil åbne et nyt vindue hvor I skal indtaste jeres betalings information og derefter gennemfører betalingen.

Når vi har modtaget jeres betaling bliver jeres hold godkendt og I vil få en bekræftelse på mail.

Step 8 - Når tilmeldingen lukker

Når tilmeldingen lukker vil I få tilsendt en mail med et link til at skrive jeres hold op på turnerings systemet Toornament.
Dette skal gøres hurtigst muligt da det er her I skal melde resultater ind, følge med i stillingen m.v.


Præmier

Da vi er i dialog med en ny sponsor er vi endnu ikke helt klart til at offentliggøre præmierne til den nye sæson.

Men vi forventer at have nogle lækre præmier klar til vinderen af hver division.


Login
 Glemt password?
Registrer